Regn o rusk

Idag är de inge vidare väder, de regnar i blåser kalla vindar, burrr! Tur att man inte tog semester denna vecka, hade de först men ändrade för någon vecka sen, tur som sagt!
 
Igår åkte ja hem till pappa o prata lite me honom, sen kom K o hämtade mina däck o åkte iväg me de, så ja kom ingenstans, pappa skulle åka iväg o jobba kväll o ingen annan va hemma, så satte mig o kolla på tv400, haha ja älskar ett program som heter Jerry Springer, helt galet. De är en pratshow som antagligen är uppgjord men så sjukt rolig o titta på. Igår handla de om tjejer o killar som kom ut till sina partners o berättade att de va födda me de andra könet från början o hej o hå o vilket liv de blev, folk slogs o ja vet inte vad =P Hahah underhållning i alla fall, kanske inte om man kollar ofta men någongång ibland kan va kul!

Sen kom Madde o hämtade mig så åkte vi in till stan o solade på Solkungen, mycket skönt o färg fick man oxå! Måste ligga i nu inför Gotland annars går de inte! Efter solningen åkte vi hem o hämtade Joppe hos mina föräldrar o Stella hos hennes mamma, sen bar de3 hem mot mig, vi satt ute ett tag men sen blev de för kallt då gick vi in o skulle kolla på "So you think you can dance" men sen slog de oss att de är ju på tisdagar =P så de blev lite strötittande o sen promenad me hundarna.

Nu sitter ja på jobbet o ska egentligen hålla på me en stor ritning som ska va klar innan ja går på semester, men ja orkar inte känner ja, ja orkar inte göra någonting är så trött =P Ska åka hem till Joppe på lunchen o samla nya krafter så kanske ja orkar efter lunch =)

Hörs senare!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0