Trött..

Men måste packa o städa klart allting så nu hinner ja inte sitta o slöa inte =P
Förlåt för galen dålig uppdatering av bloggen, men man har ju bättre saker för sig än att sitta vid datan på semstern.


Min älskade Li har åkt ifrån mig =( Först va vi båda borta vecka 29, ja va på Gotland, hon va på sol semester me sin pojkvän. I torsdags åkte hon till Tyskland me sin pojkvän o kommer hem söndag natt tror ja de va o ja åker ju söndag natt/måndag morgon till gotland igen, så nu får vi vara ifrån varandra ännu längre, en hel vecka till, suck! Men snart gumman är ja hemma igen då ska vi fika o mysa o kolla film o bara ha de skoj! Saknar dig!


Idag blir de tvätta, packa, bada Joppe, klippa klor o packa hans lilla väska med! Ja känner bara suck på att packa, haha de va ju nyss ja packa upp allt o tävtta allt, nu ska samma packning ner igen =P
Senare idag kanske ja ska träffa Madde o umgås lite. Annars blir de film me mamma o pappa o sen sova gott i min säng me mina älskalingar! 

Ni har säkert hört om krocken mellan de två gotlands färjorna.. Ja hoppas våran båt inte blir inställd eller försenad pga detta.. Igår när ja ringde trodde inte han i telefon att de skulle vara några problem för våran båt men nu när ja ringde idag lät personen mer tveksam men sa bara att vi borde få veta läget senast söndag kväll, orka vänta så länge =P men men de är bara att vänta o se glad ut! Någon krock vill ja inte va me om i alla fall! Haha

 Nej nu ska ja bada Joppe, hörs senare!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0