Måndag


Hade en klipptid idag inne i stan på Björn Axén klockan 09.00. Passande nog skulle Adam (mikas vän) me ett tåg hem till Göteborg klockan 10.00 så han o Mika åkte me mig i bilen, hämtade de tidigt i morse. Tror inte klockan va mer än 07.15 =P haha men så åkte vi in till stan i alla fall, leta park i 20 min typ sen hittade vi en, parkerade o gick o käka frukost på Wayne´s coffee mums de va gott de, sen va klockan närmare 9 så vi tog vårat pick o pack o gick mot Björn Axén på Norrlandsgatan. Adam gick till Centralen direkt efter vi käka, lika bra istället för att stressa sen. Klar me klippningen blev ja vid 10 snåret, fick me mig deras berömda schampoo oxå, ska se om de gör sånna underverk som alla säger! =P Ja blev i alla fall kanon nöjd me håret, som alltid =)


Sen blev de att hämta bilen o åka hemåt, först lämna Mika sen vidare till jobbet. Kom lagom till lunchen på jobbet, så ja o Helena gick o handlade en varsin sallad på "Drop in" o nu sitter ja här o gör mina fakturor som vanligt. Inga ritningar har ja fått idag heller, typiskt! Efter jobbet ska ja hämta Mika, sen blire hem o rasta Joppe, sen mot gymmet, nu är de hårdträning inför semstern, ja brukar bara behöva några veckor på mig för att komma i top, så de är lugnt, haha =) efter träningen blir de promenad me Joppe o sen hem o bara ha de skönt! Något bra på Tv kanske? Hmm måndagar va brukar de va då? Hmm de är nog inget speciellt ikväll.. Allt har ju slutat inför sommaren, Mean Girls ska vara på 4an ikväll, men den har man ju sett 100 ggr om =P Jaja någonting blir de i alla fall!

Hör senare!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0