Sol Sol Sol

Hej min vän!

Denna vecka har verkligen varit underbar me tanke på vädret, men så sitter man här på kontoret o tråkiar, hoppas de håller i sig tills man själv har semster...

På lunchen idag ska ja o K åka o kolla på ny telefon till mig =) Ja ska köpa den nya cooooola W995, thihi längtar tills den är min. Mobilen ja har nu har världens sämsta kamera! O ja som tar så mkt kort känner mig helt handikappad, så snart kommer de mer bilder på bloggen! Lovar! Den mobilen ja ska köpa har 8 megapixel kamera o ett stort bild o musikprogram o 8 GB minne o massa annat skoj! Wohooooo!



Idag är de ju BilBingo oxå =) haha de ska bli skoj att sitta där o få träffa Lena me, o så ska ja fan vinna pengar idag! De har ja bestämt! Innan bingon ska ja åka hem tidigare till Joppe o städa de sista hemma, ja får ju gäster imorn då måste de va fint! Sen ska ja sätta mig i solen någon halvtimme timme o få lite fin färg =)

Nej nu ska ja fixa lite me några ritningar, har en hel del att göra idag!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0