Tisdag kväll

Hej söta du!

Efter jobbet trodde ja att ja skulle få åka o sola, gå till systemet o sen bara åka hem o ta en mysig lång promenad me hundarna o Madde, men oj oj oj va fel ja tog.
När ja åkte från jobbet, tog ja bilen direkt till systemet, då ringer telefonen i rulltrappan, de är syster, hon o mamma har problem me datan hemma, o data kunnig som man är (haha) ringer de alltid mig. Försökte då förklara över telefon hur de skulle lösa problemet. Kommer in på bolaget, nej men självklart är min favvo X-ider slut, så de blir bli cactus o någon annan konstig smak. På väg till solariet går allt som planerat, men när ja är klar där ringer telefonen, då är de pappa som ringer o har lite halv panik, han har glömt att hämta ut biljetterna till matchen vi ska på imorn, o han sitter fast utanför stan i köer o de va 25 min kvar tills AIK-shoppen stängde(kl 18.00). Så vem får slänga sig i bilen o gasa dit i köerna, jo jag =P
Kommer till AIK-shoppen 5 min innan stängning, fick våra biljetter o satte mig lugnt i bilen för att åka hem o gå ut o gå me Madde. Då ringer mamma, hon har ett stort problem me att spara ett arbete som ska va inne innan 19.00 så de va ju bara att tänka om o åka till henne o hjälpa henne. Madde hann inte vänta på mig för hon o Vanessa skulle in till stan i käka. Så så va de me de =P haha

När ja hjälpt mamma me datan åkte ja hem, åt lite lasagne o hyrde en film "Bröllops Duellen" de va en rolig o söt film =) Typiskt tjej film, haha. Räkningarna o sista betalningen på Gotland är gjorda så de känns kanon. Nu gäller de bara att hålla i de pengar man har kvar, lägga in mycket på sparkontot! hihi Nu kom precis K hem o ja tänkte gå o lägga mig i tid idag som sagt.
Imorn klockan 08.00 kommer snickaren o sätter upp en fläkt hos oss så då blir de ingen sovmorgon i alla fall! 09.24 åker ja o pappa in till Centralen o möter upp de andra o åker iväg me Camp Sweden bussen. Hihi skoj skoj. Ska ta massa bilder o lägga upp här sen ja lovar!

Jaja ha de gott nu ska ja sova! Håll tummarna för Sverige imorn!
Puss Puss NattiNatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0