Torsdag, halvdag

Hej min vän!

Igår vet ja inte va som hände me min blogg... Först kunde ja inte logga in men senare på dagen gick de, så skrev vääärldens längsta inlägg, o de bara försvann sen när ja skulle publicera de, usch va arg ja blev, o till råga på allt va ja radan arg innan på grund av lite saker som hänt på jobbet =P Men men hoppas de inte är samma sak idag!

Idag är de ju torsdag, dagen före midsommar, jobbar fram till lunch (11.00) sen åker ja hem o packar de sista, tar me mig Joppe o syster, så åker vi mot Järfälla o hämtar upp Isabelle, våran kusin, sen sätter vi fart mot Dalarna o stugan! 
Ska bli galet kul där uppe! God mat, trevligt sällskap, många skratt o knasiga stunder o så självklart pappas berömda 5-kamp. De är ingen riktig midsommar utan den, han kan hitta på vad som helst men alla tycker att de är galet!



Igår va ja o fixa naglarna, de blev jätte fina, lite små rosa blommor o annat fint på så här till midsommar =P Har ju köpt en rosa klänning som ja ska ha på mig så de passar perfekt! Hoppas hoppas de blir sol imorn, annars blire så kallt o jobbigt, fast de kan ju va mysigt de me =) haha då får man sitta under filtar i partytältet i ha de mysigt me ljus o annat!

Nästa vecka fyller ja år, sen är de v.27 veckan efter, o sen är de bara en vecka kvar sen har ja semester i 4 veckor, fan va underbart de ska bli! Har så mkt planerat, hoppas allting blir av! hihi
Nej nu ska ja gå o prata lite me Helena här på jobbet, sen ska ja städa lite, sen blire hemgång!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0