Back at work

Sitter här på jobbet, me hundra saker att göra. Helt galet. Fakturor, ritningar, mail, telefonsvar, folk på semester, resan till Åre på onsdag o 100 saker till har ja just nu i huvudet. O till råga på allt ska ja hem på lunchen för att säga hejdå till K o gå ut o gå me Joppe, sen ska ja åka o handla till företaget plus fixa en tårta för de ska fira mig här idag =P haha snällt att ja får fixa tårtan då va =) haha

I eftermiddag ska ja åka o lämna in min gamla kamera o få ut en ny. Sen ska ja hem till syster i fira henne me mamma, pappa, hennes pojkvän o moster plus familj =) Gott o äta o gott sällskap ska man inte tacka nej till. Imorn är de fredag igen, ska nog käka hos mamma o pappa då, eftersom K är borta hela helgen. Sen blire Let´s Dance som vanligt. De börjar verkligen dra ihop sig nu. Håller på Laila eller Magnus, ja kan inte riktigt bestämma mig vem ja tycker ska vinna. Laila har ju alltid varit duktig, samtidigt som Magnus har blivit så sjukt duktig även fast han är så stor som han är. Haha svårt val! 

Nu tickar klockan iväg här, måste få lite gjort innan ja ska gå.
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp

jag tror Magnus och Morgan går till final.

2009-03-19 @ 19:21:22
Postat av: Eva Beauchamp

jag tror Magnus och Morgan går till final.

2009-03-19 @ 19:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0