Bye bye Norberg

Hej alla söta =)
Sitter nere på trafikskolan nu o umgås lite me alla innan man ska åka. Vi har blivit så många här den senaste veckan, helt galet. Vi är allt som allt 12 plus vi tre =) När vi kom förra onsdagen va de bara vi plus 5 till =P Men de är mys me många o kul att lära känna några stycken till. haha känns som vi har blivigt en liten familj här =P hahha
Vi ska gå till bussen om typ 20-25 min så vi inte missar den. Har köpt två tidningar som ja kan läsa på bussen o tåget, så tiden går fort!
Nu längtar ja hem så mkt så ja vet inte va ja ska ta vägen. Direkt när ja kommit hem ska ja ta ut Joppe på en promenad o gå över till mamma o pappa så ja hinner träffa syster innan hon ska till sin pojkvän, o så ska hon va borta hela dagen imorn me så hinner nog inte träffa henne mer innan ja ska tillbaka till Norberg. Ikväll vet ja fortfarande inte hur planerna ser ut, men vill ut o köra me Pärlan! Vill ut o åka i Sollentuna o tänka på allt som Tanja har lärt mig, o se om ed går bra här hemma utan att ja har Tanja vid min sida. De är verkligen inte långt kvar nu, 4 dagar kvar sen är den stora dagen här =P o o bara 2 dagar kvar till den andra stora dagen, haha galet. Men tänk, om 5 dagar o typ 3 timmar kan ja ha körkort, om ja skärper mig o kör som en gud =D haha HÅLL TUMMARNA!

Nu ska ja gå o kolla va alla tog vägen!
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0