En annan sak





Alla har väl sett alla de här reklamerna från Gina Tricot? O deras modell, norske Pernille Holmboe, är ju bara hur snygg som helst i alla reklamer o på alla bilder, men nu, reklamen som går nu oroar mig lite, haha. Hon är ju alltid snygg i allting, o allt sitter som sytt för hennes kropp, men dessa "harem" byxor sitter till och med illa på henne, hur illa kommer de inte sitta på alla andra då =P




Njaa ja vet inte riktigt om ja kan bestämma mig för va ja tycker om de. Okej en sommarkväll upp i stugan eller en skön lugn kväll hemma. Men att ha på sig de ute bland folk eller klä upp sig me de... Nää de är nog ingenting för mig. Som vi prata om igår, ja o Madde o Vanessa, Okej när man står still, men så fort du går ser de ju för jävligt ut. Nej bojkott på de där för min del =P


Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp

håller med dig, inte ens fina på en fin kropp, pyjamas byxor eventuellt.

2009-03-27 @ 22:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0