Fredag!

Hej mina vänner!
Idag är de fredag, underbart. Har inte varit hemma på så länge o bara varit, så de känns som om de va jätte länge sen de va Fredag. Uppe i Norberg fanns de inget som hette helg o ledigt =P Självklart hade vi de ledigt, men hjärnan har gått i 200 o man har varit nervös o allt möjligt. Men nu kan man äntligen andas ut o bara ha de lugnt o skönt o ta långpromenader me Joppe!
Igår åkte ja ju till Onoff i Stinsen o skulle fixa med min kamera, ja kom dit ca 17.00 o fick hjälp ganska direkt, men fan vilken tid de skulle ta sen då! De skulle ringas, skrivas papper, ringas igen o skriva lite mer papper =P Men till slut tog de emot min kamera o ja fick en helt ny, på försäkringen. Fick den nyare modellen av den ja hade, Nikon s220.




Så ser den ut =) Mycket vacker!
Sen blev de middag o presentöppning för min syster, hos mamma o pappa. Hon fick filmen Masjävlar av mig, hon kan alla citat ur den filmen o har tjatat om den så länge nu, så köpte den. Sen ska hon o ja ut o shoppa lite skor. Hade ett par som ja ville köpa till henne men de va slut i hennes storlek. Men vi ska nog hitta ett par nya =)

Idag ska ja åka o handla me mamma, sen blir de middag o fredagsmys me mamma o pappa hemma hos de o me Joppe så klart =) Imorn ska ja städa o tvätta o göra de lite vårfint hemma i lägenheten. Ska sätta mig nu o kolla på nya gardiner o lite annat smått o gott! 

Hörs senare! 
Puss o Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0