Haha

Har kört en dubbel lektion me Tanja o de gick kanon, ja köpte till en extra lektion för att vara mer än godkänd innan ja åker till uppkörningen. Varför inte ta en extra liksom, de känns mkt mkt bättre nu i alla fall. Gud va mkt hjälp man har fått här, helt otroligt. Madde anser de redan är klar me körningen så de är ju jätte bra, men hon har ju kört mycket mer än mig innan o alla är ju olika så.. =) Ja är i alla fall mkt nöjd me min insatts denna vecka. 
De ska bli otroligt skönt att åka hem på fredag, vi boka biljette idag, känns lite dumt för ja kan egentligen åka hem redan imorn kväll efter teorin o få va hemma o sova i min sänge länger, men men ja har ju bokat nu så va ska ja göra. O både Madde o Lina kör på ferdag morgon så måste ju vänta på de... Men de börjar kännas att de är nära nu i alla fall. De är ju bara 4 dagar kvar sen är de Måndag o skrivning, o 6 dagar kvar sen är de uppkörning! Galet...

Satt o hjälpte Malin me teorin, fan va ja garva. Eftersom vi varit här 4 dagar längre än de andra, har vi ju hunnit plugga lite teori o sånt, så vi sitter som lärare inne i datarummet. Alla frågar oss o vill att vi ska hjälpa de me frågorna i förklara varför o hur o när =P Men de är bra träning för oss me så, de är inte mig emot i alla fall =)

Nu ska vi snart gå o käka på någon restaurang här tror ja, orkar inte laga mat riktigt. Håller på att hungra ihjäl känner ja, mat mat mat!!

Hörs senare!
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0