KÖRKORT!!!

Vem klara körkortet idag, jo jag, jo jag =D Wooohoooo! Ja är så glad, de är helt galet! Uppkörningen gick som en dans, o både Madde o Lina klarade sig med! Känns underbart att vi alla tre fick de vi va ute efter! Hihi se upp på vägarna nu =P haha

K kom o hämta mig vid Sollentuna me "Polarn", så fick ja köra hem till mamma o pappa.  Där firades de me skumpa o allting, tog bara en munn, sen va de god rostbiff me klyftpotatis o rödvinsås! MUMS! Sen blev de ut o åka me syster o hennes pojkvän. Skoj skoj =) 

Imorn åker K till Sälen me sin pappa, är borta till söndag kväll. Kul att vi fick ses sån lång stund nu när ja varit borta i 2 veckor =P haha nej men de klart han ska åka iväg på lite skoj me sin pappa. Ja o Joppe ska va ute o åka i Polarn o träffa Madde o Stella o mamma o pappa o syster o alla andra =) haha Men se upp för den blåa faran ute på vägarna =D hahah

Ja ska sova nu, nu är klockan för mkt igen, ja som kommit in i en sån bra dygnsryttm där uppe, så förstör ja den direkt när ja kommer hem. Jaja, får väl skylla mig själv!

Hörs imorn, då fyller syster 17 år =)
Puss o Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0