Måndag

Hej min vän!
Idag har ja varit hemma, har världens migrän. Tror att de är för att ja spännt mig o haft mycket i huvudet under helgen, plus att ja blivit väckt varje natt av att någon ringt. Men nu känns de som att de håller på att vända, fick skattepapprena o de va riktigt bra, får en hel del tillbaka, så semsetern behöver ja inte oroa mig för längre. Pengarna kommer ju inte förens vid midsommar, så kommer ha allt kvar till semestern. Nu i vecka ska ja få reda på hur de blir me min bil oxå, hoppas hoppas att de inte ska laga den, de kommer ta sån jävla tid då. Kan ju ta hur många månader som helst. Grannen Fredrik krockade ju förra sommaren o fick lämna in sin bil o de funderade på att betala honom istället men bestämde sig för att laga den istället o den va borta i 2 månader o efter de har han lämnat in den flera ggr för fel som uppkommit efteråt.. o ja vill o orkar inte va me om de. Sukc. Håll tummarna för att de tar bilen o ja får pengar så ja kan köpa en ny!

Idag va ja o pappa o Joppe ute på Bögsgård, jätte skönt o bra för huvudverken me friskluft. De blåste en hel del, så vi gick in i skogen o där va de vindstilla o jätte skönt! Vi gick förbi kossorna oxå, Joppe blev så osäker stackarn, han ville på ett sätt hälsa på kossorna men när han kom nära stutsa han därifrån o gick tillbaka o stutsa därifrån o gick tillbaka, så höll han på så flera ggr, haha gud va vi skratta





Nu väntar ja på K, han skulle till Täby o hämta en bil me Alexis, sen ska han o ja åka till Bromma djuraffär. Ska kolla lite leksaker o tuggben till Joppe. Ska kolla om ja hittar en bra bädd till honom som han kan ha uppe i dalarna o en bilbur oxå som ja ska ha i min kommande bil, va de nu blir =P
Senare ska K träna o ja tänkte åka o handla lite smått o gott. Juice, mjölk o pålägg o lite annat. 
Ikväll börjar Sjukhuset igen på tv3 klockan 19.30, första avsnittet av Färjan2 på kanal5 klockan 20.00  o sen är de ju spårlöst klockan 21.00 på tv4 =P Ojojoj va ja ska kolla TV ikväll om inte min huvudverk blir värre. Ja hoppas verkligen inte de, för ja vill åka till jobbet imorn o höra allt skvaller om Åre o va som hände, en fågel har viskat i mitt öra att de va en del saker som hände där uppe o att de va en del som hittade varandra, haha så de ska bli skoj!

Nu ska ja mysa me Joppe lite, han är så söt. Min lilla älskling, kolla bara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0