Min kamera =(

Hej igen alla mina vänner!
Nu har ja fått igång internet! Wohooo, så nu kan vi surfa från lägenheten, mycket bra =)
Men vet ni en annan sak =( Min kamera har typ pajat, objektivet är helt förstört o ja kan inte ta en bild, vet inte va som hände, ja tog upp kameran o skulle ta ett kort då flög objektivet upp o så gick de sönder allting. K ska kolla om ja har försäkring på min kamera eller om ja va så dum att ja inte tog de nu, tror tyvärr inte att ja gjorde de, men men då har ja lärt mig =P Men skit tråkit, ja som älskade min lille kamera. Hoppas den går att laga, annars blir de en ny kamera som ja köper när ja kommer hem. Håll tummarna för mig! Imorn klockan 12 är de dubbel lektion, alltså 50min X2. Sen blire teori hela eftermiddagen, vi är så nära att lyckas me våra prov redan nu så de här ska nog gå vägen!

Hoppas hoppas Joppe o min älskling kommer upp i helgen, de skulle verkligen va jätte kul o mysigt om de ville komma hit. Älskling snääääälla kom hit =D hihi Saknar er så jätte mkt redan jue!

O en annan sak, syster, ja tänker på dig. Tänk inte på allt dumt, tänk på allt kul o allt vi ska göra i sommar. Paris resan, din födelsedag, våran spa dag o allt kul vi kan ha när ja tagit körkort, då ska vi ut o ragga i Polon =D Älskar dig jätte mkt, de hoppas ja du vet o alltid bär me dig, ja finns alltid bara ett samtal bort, vilken tid på dygnet de än är o du får alltid ringa vad de än är, även om du bara vill prata om väder o vind! Du är en underbar syster, vän o människa. Älskar dig av hela mitt hjärta o du betyder så enormt mycket för mig <3 

Madde gjorde precis nudlar till oss =) Ja brukar inte tycka om de,  men idag va de fan gottis! Nu ska ja va lite social mot tjejerna! Vi hörs imorn! Ska försöka ta lite kort imorn me mobilen så ni får se hur vi bor o va vi gör =) haha

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0