Onsdag

Hej mina vänner.
Idag är de onsdag, de är jätte jätte fint väder ute, helt underbart! Nu känns de verkligen som vår. Satte mig utanför företaget o hittade ett ställe där de va lä, helt underbart, solen värmde jätte skönt! Tänk om all dum snö kunde försvinna idag o sen aldrig mer komma tillbaka, eller ja i alla fall vänta till November =P haha

Igår va ja me syster. Vi gick hem till Madde en stund, sen körde vi henne till Kista, hon skulle sminka sig där inför fotograferingen me Bingo. Hoppas de gick bra, ser fram emot att se bilderna! Sen åkte vi hem till Joppe o lekte me honom. Klockan 19.00 mötte vi upp Li vid ett solarie i Väsby. Men nej där va de skit dyrt o konstiga solarie, så vi åkte in till vårat vanliga ställe, Solkungen i stan, de finns inge bättre solarie =) haha Efter de åkte vi hem o kollade på alla program vi skulle se, sen la vi oss i sängen o kolla lite film. Sen va de dags att sova. Syster ligger fortfarande kvar hemma hos mig o sover, hon börjar inte förens klockan 11 =)

Idag är de ju löning! Har sån lust att åka o shoppa gärnet =P Men ja har ju lovat mig själv att ja ska spara pengarna, men något litet måste man väl få köpa? haha jaja vi får se var de slutar, ska lägga undan några tusenlappar i alla fall!

Nej nu måste ja jobba.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0