Onsdag kväll!

Nu är klockan snart 21.00 =) Vi sitter i lägenheten efter en låång dag. Klarade en till del på teorin idag så nu är de inte långt kvar. Sen blev de teorilektion mellan 17-20 o sen hemgång o en varm o skön dusch. Madde fixade nudlar me biffsmak, gottis =D Sen ska vi se "Greys Anatomy" så klart, haha va annars när Madde är i närheten. Imorn är de körning klockan 08.00 som gäller, sen pluggning hela dagen o sista teorilektionen me Karin imorn mellan 17-20. På fredag ska vi åka hem me 11.47 bussen, är väl hemma i Sollentuna senast vid 15.00 tiden. Ska bli så skönt att komma hem, kan inte säga de för få ggr, saknar min älskling K, min vovve, min syster, min familj o min säng. Snacka om att ja är en hemma människa. Ja klarar inte av att va borta länge ja inte =P haha O ja som sa att vi skulle va här i 2 veckor i streck utan att åka hem, från början. Nu har vi varit här i 3 dagar bara, o ja längtar redan hem. Galet.

Jaja, nu ska ja torka håret o sen gå o lägga mig, måste ju va pigg imorn tidigt på morgonen =) haha

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0