Sista dagen på jobbet

Idag är de sista dagen innan ja åker till Norberg. Har ganska mkt att göra idag innan ja går. Mycket fakturor som kom in igår o mkt jobb me pärmarna som Tor ville ha hjälp me... Men men de får gå. Pappa kommer o hämtar mig klockan 16.00, då ska vi till ÄlvsjöMässan o kolla på Allt om sjön eller va mässan heter. K jobbar ju där så vi kommer in gratis o har gjort de i 5 år i rad nu, innan ja o K blev tillsammans gick alltid ja o pappa dit, de har blivit som en tradition o en mycket bra tradition nu oxå efter som de är gratsi =P haha, pappa vill att ja ska köra hela vägen från Väsby till ÄlvsjöMässan, läskigt me all trafik men ja ska fan göra de =D haha

Igår blev bara allt skit, åkte ju från jobbet till Solna för att få naglarna fixade, kom dit o alla på stället blir helt tysta när de tittar på mina naglar o frågar hur länge ja gått me de o vem som gjort de... Skit samma, de va tydligen inte bra gjort i alla fall. De tog två timmar, för tjejen som satt me mig, två timmar att fila bort materialet. Hon sa att hon aldrig filat på ett hårdare material, men men vilket fall som helst. När hon fått bort allt, precis allt, började hon forma min nagel o lägga på nytt material o resultatet blev underbart! Ja är så nöjd! Lägger upp en bild ikväll. De tog allt som allt 3 timmar, men de va värt var enda minut för fick ju allt nytt o fint. 

Sen när ja väl hade kommit där ifrån o va på väg till tåget, slår de mig att ja har glömt mina nycklar på jobbet, o K hade precis gått in på gymmet så ja kom in i lägenheten på något sätt. Så ringer mamma, tänker att hon har ju extra nyckel till oss så hon kan köra hem mig o öppna åt mig, men då har hon tagit ett glas vin o kan inte köra bil, pappa va på spinning o syster va inte hemma. SUCK. Så ja åker från Solna till Kista o tänkte shoppa, men va på så dåligt humör så ja hittade ingenting, så satte mig på en buss därifrån o åkte hem till mamma o kolla på de här två design killarna Tomas o va han nu heter den andra, sen kom K o hämtade upp mig sen åkte vi hem o tvär somna båda två. Fy vilken dag...

Hoppas denna dag blir bättre i alla fall. Har suttit i möte me en jätte trevlig kille hela förmiddagen, han hade en hel del bra grejer som företaget skulle ha användning för, men en hel del till mig som privatperson, o de sa ja till honom. Då slängde han me en hel del i min beställning som ja "fick på köpet" som ja kunde ta hem sen utan extra kostnad haha tack tack, är man bra på att smöra in sig hos folk så är man, (A) haha

Jaja nu har ja mkt att göra hinner inte skriva mer nu.
Hörs senare ikväll o glöm inte att kolla "Den rätte för Rosing" ikväll!
Puss Puss

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0