Suck!

Ja orkar inte sitta här längre nu, den här dagen har gått så jäklarns sakta! Fan klockan är ju bara 15.20... Va ska ja göra i en timme till lixom! =P Jaja...
Åkte hem till Joppe på lunchen, vi otg en 30min promenad, sen hem o åt o sen va de bara att åka tillbaka till jobbet. Har planer på att åka till Bromma Djuraffär me Joppe efter jobbet. Men kanske gör de imorn istället. Mindre trafik då.. Ja ska i alla fall till Rusta o köpa schampo o lite annat smått o gott efter jobbet. Sen ska ja hämta min lille vovve. Sen ska ja åka någonstans o ta en promenad me honom o sen åka till mamma o pappa o mysa =)Tyvärr är inte syster hemma ikväll, men ja får träffa henne imorn. 

Hoppas K har de bra uppe i Sälen, o att han tar de lugnt i backen. De kan hända så mkt läskigt.. Men han är duktig så de går nog bra. Hade varit askul att få följa me upp o träffa Mika. Saknar dig min vän! Fan va skoj vi ska ha i sommar i alla fall! Gotland vecka 29 me de andra tjejerna! Wohoo =) Satt o kolla på bilder igår från förra sommaren, hösten o vintern. Fan va mkt skoj vi har gjort. Helt galet! De ska bli minst lika kul nu i sommar. Längtar tills du, Mika, kommer hem från Sälen för alltid =) hahaha 



Nej nu ska ja småfixa lite här sen blir de hemgång för mig!
Puss Puss
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0