Torsdag

Hej mina sötnosar!
Idag är de ännu finare väder än igår, helt blå himmel o sol, underbart! Försvinn vinter! Tog en liten sovmorgon idag, kom till jobbet 08.45, inte så farligt. De är bara ja o Erland här idag, Kim o Daniel skulle oxå va här men de har inte kommit. Resten är i Åre o ska ha de kul. Vi som är kvar fick förhinder o kunde inte följa me. Mitt hinder är att K är borta, Syster behöver mig hemma, vill inte lämna Joppe igen o så är de bara allmänt skönt att bara vara hemma, me tanke på att ja varit borta i två veckor innan.

Igår va de en vecka sedan vi klarade körkortet. Helt galet va veckorna går fort! Snart är de April o snart är de sommar! De va ju voffeldagen igår, så ja o mamma o pappa hade voffelkväll hemma hos de. Tyvärr hann inte syster hem till vofflorna, men men. Syster sov hos mig igår igen, skönt me lite sällskap =)

Idag håller ja tummarna för Mika, berättar sen varför =) hahah de är en hemlis!

Senare idag ska ja klippa mig, klockan 13.00 inne på Björn Axén. Ska åka hem o lämna bilen, sen möta syster så ska vi åka in tillsammans. Efter klippningen ska vi försöka hinne me en solning, men vi får se hur de blir. Ikväll ska ja i alla fall hem o städa o fixa, toaletten ska skina, köket ska glänsa o de ska lukta gott i hela lägenheten. Nybäddade sängar blire imorn innan K kommer hem. SAKNAR DIG!

Igår va ja i Stinsen me Madde oxå en snabbis efter jobbet. Köpte en jacka, leggings, hårborste o leksaker till Joppe. Lägger upp bild på jackan ikväll, den är jätte fin. Nu saknar ja bara en svart "snygg-jacka" sen kan ja lugna mig på jackfronten lite tror ja =P haha

Jaja, nu ska ja hitta något att försöka göra, även fast allt är gjort o ingen kan ge mig nya uppgifter =P Ja får väl städa eller något! Hörs senare!

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0