Vilken skit vecka

Förlåt för dålig uppdatering men slutet av denna vecka gick inte riktigt som ja ville. I Torsdags när ja skulle hem från mamma o pappa, möter ja en stor Pick-Up på vägen hem, som är över på min sida av vägbanan, han drar på hellyset o ja blir totalt bländad o kör in i en stolpe... De gick ju inte så fort o ja o Joppe är helt Ok, men bilen står o väntar på att bli undersökt o de säger att ja antagligen inte kommer få tillbaka den, utan kommer få ut pengar på försäkringen. Så de är ju skit tråkigt, verkligen, ja som älskade Polarn, men men man får ju inte vara för lycklig lixom.. Eller va säger ni.
I fredags va ja me K hemma hos mamma o pappa o kolla Let´s Dance, min favvo vann, Magnus o Annika va båda värda den vinsten, så som de har jobbat =) Åkte hem o somna tidigt.
Lördag, va ja me Li i stinsen o kolla kläder o skor, käka kyckling med röd curry på wooken, mums! Åkte hem sen o va me Joppe o tog en jätte långpromenad på 1 timme o 40 min i Edsviken. Sen åkte ja o Li o solade på Solkungen i stan, efter de åkte vi hem o mööös i soffan o snackade gamla minnen. Natten till söndag fick ja ett samtal, de va min syster som blivit bestulen på sin mobil inne i stan o hon va både snurrig o själv inne i stan en lördag natt, så de va bara att hämta hem henne... Kan ju inte somna om o veta att hon sitter där utan mobil o va som helst kan hända. Men hon har nog lärt sig en läxa av allt som hände. Så ja, denna vecka va inge vidare.

Kommer få veta hur de blir me min bil i slutet av denna vecka. Ja vet inte riktigt va ja hoppas på, på ett sett vill ja ju så klart ha tillbaka min bil, de är ju ändå min första egna bil, men på ett sett vill ja inte ha tillbaka en krockad bil, de finns så mkt som kan va fel o komma fram senare. O egentligen skulle ja vilja ha en liten större bil eller en kombi så Joppe kan sitta säkert i bak i en bur. Men som sagt vi får väl se va som händer o va de säger på försäkringsbolaget, de är ju de som ska avgöra om de tycker att de är värt att laga den eller ej.

Jaja nu ska ja sova o få nya krafter o se fram emot en ny roligare vecka!
Ha de gott o ta hand om er!
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0