1 Maj =)

Hej mina vänner!
I onsdags gick de åt helvette på matchen, vi förlora med 0-3, fattar inte vad som hände, men de bara gav upp va de som. De va helt Ok i första halvlek, men sen vet ja inte va som hände, men de gick inte helt enkelt! Men men efter matchen gick vi vidare, först till East där ja träffa gamla vänner, mycket trevligt. Sen skulle ja hem, men nej de fick ja inte, vi skulle vidare till gamla stan tydligen =) Sen gick tiden galet fort o sen va klockan 03.10 o vi blev utkastade för att de skulle stänga, haha. Tog en taxi hem o somnade väl 03.40, liiite jobbigt sen när väckarklockan ringde 06.30, haha. Men upp kom ja (lite för sent, men i alla fall) kom till jobbet vid 09.00.


 
Igår va de valborgsmässoafton, jobbade bara till 12.00 sen åkte ja hem o hämtade Joppe o åkte till mamma o pappa. Pappa o ja satt i solen ett bra tag, somnade en stund båda två, guuud så skönt de va. Fick mkt färg oxå, haha tack tack. Sen tvättade vi bilen, fan va fin den blev. Rutorna som blev tonade igår, blev skit bra, är jätte nöjd =) Bilder kommer imorn på bilen =) På kvällen igår va ja helt slut, orkade ingenting, ville bara sova, så de blev ingen brasa eller liknade för mig, låg hemma i soffan me Joppe o K... Haha tråkigaste valborg hittils men va gör man om man inte kan stå upp för man är så trött, haha. Men men vi får göra något kul nästa år, hihi. Valborg är ju inte så viktigt i alla fall!

Idag ska ja iväg o träffa en gamal vän, vi har mkt att prata om o mitt stöd behövs. Så ska ägna hela dagen åt min gamla vän =) hihi

K ska ut o köra lite hoj, de behöver han. Ikväll vet ja inte va som händer, kanske blir kvar hos min vän eller så ska ja bara va hemma o ha de lugnt o skönt. Ja kanske ska träffa Li oxå, vi måste verkligen börja ses mer, saknar våra tider o allt vi brukar göra!

Nej nu ska ja sätta mig ute o solen innan ja ska åka iväg! Ha de bäst!
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0