Äntligen Fredag =)

Gud så skönt me fredag, de va länge sen ja längtade så här mkt efter en helg, denna vecka har varit så långsam o tråkig, usch =P

Igår va ja, mamma, pappa o syster ute o käka. Vi åkte in till stan o skulle först till Helens Krog, men nej där va de proppfullt på båda ställena, men då sa mamma att hon hade ett bra ställe som vi kunde åka till, men nej där va de oxå fullt flera timmar framåt, så de va bara att leta vidare, sen kom vi på att Fridays har ju alltid god mat o oftast lediga platser så vi åkte till Fridays på Stureplan, sen kom nästa problem, parkering, haha mamma o syster fick gå av o gå in o ta ett bord medans ja o pappa leta parkering, efter 10 min letande hitta vi en bara några meter från Fridays. Väl inne på restaurangen beställde vi mat o gott o dricka. Ja tog en jätte god kycklingrätt, mumma =D
Efter några timmar på Fridays åkte vi hemåt, pappa släppte av mig hemma vid 22.30, så de va bara att lägga sig o sova direkt när man kom hem.

Igår, den 14 maj, släpptes den andra delen av designern Matthew Williamson's kollektion på H&M. Det är en sommarkollektion och de finns bla strandsjalar, tunikor, färgglada jeans och solglasögon.

Jag är riktigt svag för de färgglada plaggen. Jag har aldrig varit på H&M när de släpper sina gästdesign kollektioner,
men jag har hört att det brukar gå vilt till.
Någon som ska dit?

Här har ni mina favoriter:


Idag ska ja hem ganska tidigt från jobbet, sen ska ja träffa Linnea senare ikväll. Hon rider ju upp i Viby ibland o hon ska hoppa bana idag, så ska hämta henne 16.30 i Norrviken sen åker vi upp till stallet gemensamt, när hon har ridit klart ska vi käka något gott o bara ha de mys =) Sen blir de hem o umgås me K ett tag tror ja.

Nu måste ja jobba!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0