Måndag

Måndag idag igen, gå lika trögt som en måndag brukar göra, o ändå har ja sjukt mkt att göra. Men just nu har ja tagit en paus, kände att ja behövde de haha.
Efter jobbet ska ja hem o fixa i lägenheten o så ska ja försöka få me mig Madde ut på en promenad me hundarna =) Mitt förslag är att vi käkar en middag, tar en promenad o avslutar me hundgården. Måste vara hemma till 20.00, de är ju Färjan idag, sen Spårlöst o sist men inte minst, Ballar av stål! Så de bli en helkväll framför tvn idag. K åkte ju till bort i morse, kommer hem fredag eftermiddag igen. Så är ensam hela veckan, men de kan ju va skönt de me ibland =)

Har kommit fram till en sak, varje gång ja bokar upp mig på någonting, då vill alla vänner ses, men så fort ja inte är uppbokad så är alla andra uppbokade på annat. Som idag, K är borta, Syster ska iväg me några vänner, Mika ska på match, mamma o pappa jobbar kväll båda två, Zandra ska bort, Li ska planera lite (hemlisar som ja inte kan skriva om här) o alla bara är jätte upptagna. Men de är tur att ja har Madde =) hon är inte så uppbokad så ofta, skönt de. Henne kan man alltid ha de mys me, haha!


Kolla min sötnos, han satt så här i trappen, hemma hos mamma o pappa i helgen, jätte trött o såå söt! 


jaja nu måste ja få något gjort här på jobbet!
Hörs sen!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0