Tisdag, snart långhelg!

Hej min vän!

Igår fick ja reda på att han ja köpte bilen av har glömt att betala in fordonsskatten på bilen, så ja har körförbud på bilen nu, tack så mkt! Men han skulle betala in den idag sa han så vi får väl se va som händer... K fick köra mig till jobbet idag o ja hoppas han kommer o hämtar mig när han slutat oxå, glömde jacka o allting hemma o så kostar de så mkt att åka tåg...

Igår efter jobbet åkte ja hem, va me Joppe o bara hade de lugnt o skönt. Tog en promenad i regnet o sen hem o kollade på alla tv program. K åkte o hjälpte en vän me hans bil efter träningen, så ja o Joppe va själva fram till 22 =) Men de kan va skönt de me!

Idag ska ja hem efter jobbet, ska dra me Madde ut på en promenad efter middagen tänkte ja, sen ska ja antagligen över till syster o mamma o pappa. Idag är de ju DH o Hell´s Kitchen så de blir en tv kväll idag me.
Imorn åker vi till stugan, o va skönt de ska bli. Vi åker nog imorn när vi har slutat, vi har ju inget att stressa till så vi åker när vi är klara. Vi ska stanna o handla lite gott på vägen upp, så vi har lite gottis på kvällen o sen torsdag dag. Sen kommer ju mamma o pappa upp på torsdag kväll o då brukar de bli lite smått o gott o äta =D

Idag är de 7 veckor o 5 dagar kvar tills ja o tjejerna åker till Gotland, nu är de inte långt kvar. Sen kommer ja hem en vecka o sen åker ja tillbaka till Gotland me mina två älsklingar o min familj o underbara vänner. Känns som om denna sommar kommer bli riktigt bra! Hoppas ja kan åka ner några dagar till Mika oxå, vore underbart skoj att få komma ner o se vart hon jobbar o hur hon har de. Men vi får se va ekonomin tillåter =)

Nu ska ja o Helena gå till DROP IN o handla mat!
Hörs sen!
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0