09.11.17

God morgon min vän!

Idag är de tisdag, de är grått o mulet ute men ja mår ändå helt okej! De är ju ridning idag, sen ska ja hem o mysa me syster framför DH me popcorn o annat mys =)

Gick upp galet tidigt imorse, haha trodde inte de va sant när ja kolla på klockan.. 06.00 ringde den, usch va tidigt. 06.20 skulle ja hämta en vän o köra honom ut till Tyresö snäll som ja är =P Men de va ganska skönt att gå upp tidigt o ta me Joppe ut, va ju klarvaken vid 06.30! Haha Joppe tvärsomna i bilen även fast vi hade sångtävling genom liljanskogen o ut mot tyresö, haha trevlig morgon tur =) Sen åkte ja hem, tog en 30 min promenad me Joppe, sen in o äta frukost o sen bar de av hit o jobba.

Lägenheten ja o Madde va o kolla på igår va hemsk, eller hemsk kanske är hårt, men på bilderna såg den ändå helt okej ut på, men fy fan va fusk jobb de va, köket hade de ju byggt helt själva, kaklet satt snett o fult, en barbänk som va upp till bröstet på mig =S hur han nu hade tänk där =P haha badrummet va OK men duchen va såå liten liten liten =) O sen fick ja typ svårt att andas, mäklaren stod på ena sidan om mig o Madde på den adnra o ja fick typ inte plats =P hahaha de va alldeles för litet! Nej till den, får kolla vidare helt enkelt!

Nej nu ska ja fixa lite mer me min nya blogg =)


Kommentarer
Postat av: manda

Vaaa vad är de här med en ny blogg...



och varför var du och tittade på en lägenhet??



Ring mig kvinna!

2009-11-17 @ 15:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0