09.11.19

Hej hopp!



Tack tack tack o tusen tack min hemliga vän, haha, som har hjälpt mig me headern o hela min nya blogg!! Den är så fin o ja bara älskar den! Du är grym! Tusen tusen tack!! =D =D =D




Idag är de torsdag,de är grått ute, men inget regn än så länge i alla fall! Så de ser bra ut.
Igår va ja ju på bio me tjejerna! Oj vilken bra film vi såg! O shit va lång den va! Haha ja började känna en bit in i filmen att ja fick ont lite här o där o de va ju inte så konstigt, hade ju suttit där 2 timmar o de va 40 min kvar =P haha. Men den va spännande från början till slut så de va värt att få lite ont i kroppen, haha!
Tack för en mysig kväll, o Momba, haha tack för alla galna skratt, har fan träningsvärk i magen efter allt galet =P



Idag ska ja hem tidigt, ska åka o ta emot en väns Tv som kommer, o sen blir de hem o städa städa städa o tvätta tvätta tvätta =P haha! Senare kommer de lite folk till mig, vi ska äta gott o kanske kolla en film. Sen funderar ja på att åka o kolla på Madde när hon rider idag, skulle va kul att se =) Vi får se om de andra vill följa me eller om ja får me mig någon =P

Jaja vi hörs senare! Ska jobba lite nu. Har bestämt mig att 23 November, på måndag, byter ja blogg. Så ja har 4 dagar kvar på denna blogg =) Loooova nu att följa me över till den andra!?

 ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Klart vi följer me dig! Vi älskar din blogg!

2009-11-20 @ 09:33:01
Postat av: Matte

Alltid kommer vi följa din blogg, vart du än tar vägen de vet väl du ;)

2009-11-20 @ 10:16:35
Postat av: Julia

Ja följer med!

2009-11-23 @ 10:37:24
Postat av: Robban

Va nu!? ja får den nya adressen hoppas ja?! Hur ska ja annars veta vad min favvo gnagare har för sig?! RING MIG!

2009-11-23 @ 10:45:11
Postat av: Kusin

Varför? Va har hänt?! RING MIG!

2009-11-23 @ 10:48:31
Postat av: Bea

Ja är me hjärtat! De vet du väl!

2009-11-23 @ 10:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0