sista blogginlägget på sojfis.blogg.se?!

Hej min vän!
Idag är de ju tänkt att ja ska sluta skriva här o börja på min nya blogg, men ja har galet svårt att slita mig ifrån denna blogg. Den är ju en del av mig, haha! Men men lika bra att göra som ja sagt, eller om ja ska flytta över den nya designen bara kanske.. Ja vet inte, haha! Vi får väl se i slutet av denna dag va som händer...

Helgen i alla fall
Fredagen va lugn me idol o massa bus o skoj me Märsta o Sigtuna sötnosarna =)

Lördagen blev de en låååångpromenad me pappa på Bögsgård, sen hem till dem o fika o prata lite. På kvällen blev de middag me syster i Sundbyberg på ett Thai ställe. Vi pratade en hel del om allt som hänt, skolan o framtiden, rikitgt mysigt =) Sen blev de hem mot mig o Li kom över o oj va sent de blev, alltid lika mkt att prata om o alltid lika mkt skratt! du är bäst stumpan!

Söndag blev full me lägenhetsvisningar. Ja o Li va iväg på flera stycken o ja har ju hittat min lägenhet helt enkelt! En 2a i Edsberg, precis va ja letat efter o min stil o allt! Men tyvärr tror ja den sticker iväg i pris o att den hinner iväg innan ja kan köpa den. Tyvärr, men man kan ju få drömma eller hur?! De skulle vara ett under om ja fick den o ja skulle bli lyckligast i världen!
Ska dit idag igen, fast me mamma denna gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0