Slutet för sojfis.blogg.se?

Har planer på att skapa en ny blogg, självklart kommer alla som vill få tillgång till den. Funderar däremot att ha den lösenordsskyddad, eller ja vet inte... Fast aa.. Haha vi får se.
Ska i alla fall byta blogg, känns som om ja vill lägga denna bloggen bakom mig, i mina minnen. Ha den o titta tillbaka på, men starta om helt från början me en ny blogg nu när allt är så annorlunda helt plötsligt.

Bara så ni vet vad som är på G o ja lovar att säga till den dagen ja byter. Madde har kommit på namnet på den nya bloggen, haha, passar mig perfekt. Men de får ni reda på sen.. Ska designa lite o leka me bilder o annat skoj. Sen kommer den nya bloggen visas. Självklart skriver ja på denna så länge o uppdaterar så ofta ja kan som vanligt.

Har fått så galet många läsare nu så ja hoppas verkligen ni följer med till den nya bloggen oxå!
Nu är de snart hemgång för min del =) hem till Joppe, sen möta upp Madde o gå på visning. Sen blir de stan o sola me Madde o kanske syster. Sen hem o soooova =)


Kommentarer
Postat av: Malin

Nooooooo! Varför ska du byta? Förtsätt bara här?

Elller?

2009-11-17 @ 08:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0