Tisdag kväll

Nu sitter ja o syster o kollar DH, o fick för mig att skriva ett inlägg, blev ju inte så många idag på jobbet. Har haft fullt upp hela dagen helt enkelt =)
Efter jobbet åkte ja o hämtade syster vid skolan o åkte hem till mig. Sen blev de fiskpinnar o potatismos, massor me mums! Sen vid 17.50 tiden åkte ja o hämta Linnea vid Sollentuna, sen blev de till Subway i stinsen o köpa macka till Linnea sen mot stallet.. De gick väl helt Ok på ridningen, men va inte helt nöjd. När de väl börjar gå bra är de bara 10 min kvar på lektionen.. Haha men men så är de!

Bjuder på lite bilder på min lilla vovve i höstlöven som han älskar



Mys i favvosoffan



Här är våra mördar hundar me lysande ögon, hos Maddes bror Christian igår =)


Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp

hahaha, vilka ögon dom fick..

2009-11-18 @ 09:47:09
Postat av: Sofie

haha ja vet =P

2009-11-18 @ 10:26:04
URL: http://sojfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0