09.10.09

Hej alla söta!
Idag är de fredag woohoo! Helg o sova ut är ju underbart! Thihi!
Idag åkte min pappa ner till Köpenhamn för att se Danmark-Sverige imorn, han o hans bästa vän, som fick min plats. Igentligen skulle ja åkt me men nej ja hade inte råd. Ska ju ner till Göteborg o allting =P Så ja fick ge bort min biljett, haha! Ja är såå avundsjuk, ja ville oxå me, ojoj va kul de kommer va där nere o alla som vi träffa i Ungern ska dit, suck, men men har man inte råd så har man inte. Sofie som ja träffa i Ungern är den enda som inte ska me till Köpenhamn, hon hade inte heller råd.. Men de får bli en annan gång helt eneklt. Albanien, hemma matchen ska ja gå på i alla fall så de så! Biljetterna finns redan hemma hos pappa =) hihi

Helgen blir extremt lugn. Förutom att ja vill se macthen imorn på ett eller annat vis. Om de blir hemma hos någon, på krogen eller hemma skälv hos mig bryr ja mig inte om, bara ja får se den! Haha
Idag efter jobbet ska ja åka hem o ta en promenad me Joppe, sen blir de hem o slipa o sandpappra allt som vi spacklat. Sen blir de måla måla måla me grundfärg o så ska ja måla me rätt färg sen lördag el söndag =)
Bilder kommer ja lovar!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0