09.10.13

God morgon =)
Idag vaknade ja av ett sms från en vän som skrev att de snöade i Södertälje! Näää tänkte ja o gick upp o klädde på mig, men mkt väl, när ja satte mig i bilen o åkte till jobbet kom de små söta vita flingor från himelen, men de försvann ju lika fort från marken så =P Men nu jädrar är de på G =) Ingen sol idag heller o de märks i min kropp, ja är så påverkad av solen så de är sjukt. Blir galet hängig o orkar ingenting när de är grått o trist ute! Suck...

Idag ska ja hem till en familj i Sollentuna o prata me föräldrarna o träffa barnen, sen får vi se om de blir en familj som ja ska jobba i eller om de inte blir de. Allt beror på hur barnen är o vilken kontakt ja får me föräldrarna! Innan träffen ska ja möta upp Linnea i Sollentuna Centrum. Hon ska få en stooor väska av mig me kläder o allt annat skoj som ja ska ha me mig till Göteborg. Vi ska ju åka hennes bil o ja ska ta tåget till stan o möta upp henne, (eftersom hon bor i Nacka) så då är de smidigare om hon tar min väska nu, så kan ja bara ta me mig en liten bag me plattång o smått som ja behöver i veckan =) Thihi sen ska vi handla på systemet redan nu så de är gjort!

Efter träffen ska ja upp till Viby o stallet, ridning står ju på schemat varje tisdag =) haha för några veckor sen ville ja byta häst men nu har ja faktist fastnat för min lilla buse, min gamling =) Thihi! Så ja hoppas ja får honom i alla fall idag igen!

Efter stallet blir de hem o kolla DH får inte missa de idag, då blir ja galen! Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0