09.10.22

God Morgon!
Oj va lite ja skrev igår, inte likt mig. Måste haft mkt att göra på jobbet, haha!
Igår åkte ja hem ganska tidigt, Li kom hem till mig o kollade allt vi hade byggt om o fixat, sen satt vi o prata lite o hon har verkligen sjuka historier om vissa människor, haha! Sen åkte hon o då bestämde ja mig för att ta en promenad me Joppe, o tänkte de skulle va kul o mys att ha sällskap så hörde av mig till Madde som gärna följde me. De blev en promenad i skogen ovanför hennes mamma. Sen blev de pannkakor hos hennes mama, tack Eva!
Madde hade ju privatkurs me Stella igår, så ja åkte hem o lämnade Joppe för att va me o lyssna o få lite gratis tips av denna hundtränare. Men de va galet intressant att lyssna o se att de gjorde sån skillnad på Stella, vissa knep va verkligen jätte bra! Ska testa lite grejer på Joppe o om de inte hjälper så får hon komma hem till mig oxå o hjälpa mig me Joppe =)

Idag skulle ja egentligen börja jobba hos min familj, men mamman i familjen blev sjuk så hon är hemma o behöver inte min hjälp o ja vill absolut inte dit om de är sjuka =P så de får bli om två veckor eftersom de är höstlov nästa vecka! Så idag blir de lugnt efter jobbet, åker nog hem till mamma o pappa o rotar igenom deras kyl o lagar nå gott till mig o Kim, sen ska ja ta me han o Joppe ut på en låååång promenad o sen blir de Mammas pojkar o Inlåst sen zooova =) Thihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0