Lördag kväll

Hej min vän!

Igår hade ja en suuper mysig helkväll me Linnea. Vi gick på bio redan vid 16.20 o såg FAME, den va helt OK men inte så bra som ja hade tänkt mig, men men så är de. Den va inte dålig alls men den kunde varit såå mkt bättre! Efter bion åkte vi hem till lille Joppe, satte igång o laga mat, fläskfilé, potatis, örtsås och brunsås o tomater. MUMS va gott de va! Så kollade vi Idol o sen den grymma filmen STEP UP. En riktig mys kväll helt enkelt!

Va tycker ni om att Erika åkte ur Idol igår då? Hon har ju aldrig varit min favorit men tråkigt att hon åkte ut. Själv tycker ja att Rabih va totalt sämst! Han kan inte va kvar längre, visst han har en jätte fin sångröst, men hur brett är hans sångsätt då? Nej ut me dig! O så orättvist att Eddie va bland de två sista igår ingen.. Inte okej alls!

Ikväll blir de tidigt för mig, kanske kollar de 4:e Johan Falk filmen me Kim, men sen blir de sova sova för min del!














 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0