poliser är inte alltid oskyldiga

De verkar som att många tror att bara för att vissa människor är poliser så är de jätte snälla, gör ingen något dumt, behandlar alla som de ska behandlas o hej o hå. Men nu har de kommit fram mkt obehagligt inom polisen under de senaste veckorna...
Först de här me att en av Kungafamiljens livvakt har åkt dit för våldtäkt o är misstänkt för en till, berättelser från föredetta poliser som berättar om hur de är att vara polis o att många har som regel att man inte skvallrar på en annan polis, vad de än gäller. En kvinna gick ut i Expressen förra veckan o berättade att hon som ung polis va me och hämtade en man som var misstänkt för misshandel, uatn att mannen hade gjort något motstånd tog hennes kollega tag om hans huvud o slängde in de i hissväggen o sen sparkade kollegan honom i magen, då ifråga satte hon varför han gjorde som han gjort, de ända svar hon hade fått va "håll käften" sen när hon gick högre upp fick hon ett råd av sin chef att glömma de hon sett o gå vidare som om inget hade hänt. Då sa hon upp sig o utbildade sig till något annat... Sjukt!

O nu sitter ja o läser på aftonbladet om en 10årig flicka, hon har skrivit ett desperat brev till Silvia.

”Snälla hjälp mig. Jag har got till polisen och sona som hjälper barn. Jag har beretat till dom att han tar nakna bilder på mig när jag duchar och han tvingar mig att såva naken i sama säng som han, men ingen vill tro på mig eller hjälpa mig för han är polis.”

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5916137.ab

De är ju helt sjukt! Rättegången är i full gång nu o ja hoppas hoppas han åker in för detta, o att han är polis är en skam för Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0