Tv tittande ikväll?

Ikväll är de ju en hel del bra på tv =)
20.00 Mammas pojkar, SOS Gute 
21.00 Lyxfällan, Inlåst, Criminal minds
22.00 Scarred

De blir nor Mammas pojkar o Inlåst o Scarred för min del. Mammas pojkar är ju bara ett måste, de är ju upplagt för intriger, intriger o intriger! Inlåst är ju oxå ett måste, rikitgt bra program o ja hoppas de blir ett bättre liv för grabbarna när de kommer ut därifrån! Scarred är de sjukaste program ja sett men på något sjukt sätt kan ja inte slita mig i alla fall. Sjukt.

Nu är klockan 14.30 o ja är klar me alla saker ja ska göra. Håller på  me en beställning nu, o de tar väl 5 min till. haha. Jahapp va ska man göra sen då? Köket är snyggt, kopieringsrummet är snyggt, mitt kontor är snyggast... De finns inget att städa.. Suck.. Jaja får hoppas att gubben från Ragn Sells kommer snart o hämtar allt skit i förådet så ja kan fixa o trixa lite me bokhyllor o pärmar o allt sånt där inne =)

♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0