underbar helg!

Denna helg kunde inte vara bättre!
I fredags hade vi galet kul me Linnea o Andreas. Vi käkade på Broncos, åkte sedan them till Linnea o Andreas o kollade lite Idol o drack lite öl o cider (ja va nykter men de andra drack) efter de åkte vi till Sickla o spelade bowling, efter att vi blev utslängda från bowlingen (haha) åkte vi hem till Andreas syster Fia o va där ett tag. Kvällen slutade på Donken i Nacka =) Tack för en super kväll, de gör vi om snart! <3

Lördag sov vi bort halva dagen, haha, sen bar de av mot Bromma för mig o Joppe. Vi åkte o handla lite leksaker o godis till honom på Bromma Zoo. Sen åkte ja o handlade massor me mat, hyrde filmer o fixa lite. Lördags kvällen blev film iflm o film. Såg Wallander "Prästen", Johan Falk "Vapenbröder" o Johan Falk "Natinal Target". Mycket bra filmer. Måste hyra "Leo Gaut" oxå. Sen är de bara att vänta på de två sista filmerna som kommer ut snart. "operation nektergal" o "Fredlös".

Söndagen började me att ja glömt att ställa om klockan så stressade upp vid 9, duschade o fixade mig. Då slår ja på Tvn o Kim frågar varför vi är uppe så tidigt o säger att klockan snart är 9 =P så då hade ja helt plötsligt 2 timmar på mig att käka frukost o gå till tåget, haha. Mötte upp Manda o hennes bror vid Solna station, sen bar de av mot Råsunda. 12.30 va de avspark o va spännande de va. Först blev de 0-1 till gnaget o hela Råsunda jublade. Tyvärr kom Hammarby in o gör 1-1 o ja blev så galet nervös. Sista kvarten stod ja o hade dubbel puls mot vanligt. Sen släpper de in min älskling Kenny Pavey o de tar honom 1 min o 43 sekunder sen sätter han den snyggt i mål! Underbart! O va ja älskade detta ögonblick! Bästa känslan som finns! Derby kungar är vad de är! 
Matchen slutade 2-1 alltså till gnaget o vi har en match kvar innan Göteborg macthen. Den matchen är mot Örebro nu på Onsdag, o tro mig, då står ja där igen o ser mina pojkar plocka hem 3 poäng till! Göteborg spelar oxå sin sista match, innan vårat möte, på onsdag. Om de förlorar tar vi guld på onsdag redan! Helt underbart!!!!!

Efter macthen gick ja vidare me några vänner till Sumpan o tog en seger öl =) Grabbarna från Ungern va där. Så kul att träffa dem, en som är Bajjare va ledsen, men efter några öl blev de bättre. Haha! Söt!

Sen blev de hem o kolla Ensam mamma söker o en film me Kim =) Massor me mys!

♥  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0