God natt!

Haft en jätte mysig kväll, först kom Li över o vi hade en del att prata om, så kolla vi lägenheter o skratta åt massa skoj! haha "Kotte, har du nyy jacka? HM va?! Fiiiiin" "Ja fick för mig att den va grön lixom, haha" HAHahah du är så underbar gumman!
Sen mötte ja upp Mika för att köpa hårfärg, sen blev de hem o slänga in en tvätt o sen blev de färga håret på Mika. Ja tycker de blev skit bra, men hon tycker att de blev lite väl mörk, men men hon är nog bara ovan. Sen kom Madde oxå över när ja o Mika satt o hade våran Nudelmiddag, haha. Hon stanna ett tag så vi tre plus två galna hundar satt o kolla idol o efterlyst! Tyvärr gick inte min lille älskade pojk vidare i Idol, han tappa texten direkt, tyvärr, hans röst är ju som från en annan värld! Han kommer igen någon annan gång. Efter tyv tittandet blev de en nattlig promenad me hundarna o nu sitter ja här o kan inte gå o lägga mig, är alldeles för förbannat pigg =P haha så skriver av mig lite i hopp om att bli trött!

Puss o Kram NattiNatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0