Good morgon!

Idag är de onsdag, solen skiner o vi ska ut efter jobbet o käka o mysa lite någonstans i stan! Vi får se vart vi hamnar =) Men vädret kunde ju inte bli mkt bättre i alla fall! På lunchen ska ja åka tilll Bauhaus o köpa en kartong till me klinkers till hallen, de räckte inte riktigt, suck! Sen ska ja åka till Scorette o köpa ett par aaaas fina skor, de är mina skor upp i dagen, de är min stil så de bara skriker om de, o ja bara måste ha de! Haha

Igår på ridningen gick de faktist riktigt bra, fick min gamle vän Kazano igen, men de va kul för han formade sig riktigt bra för att vara honom, på slutet va de någon dum jävel som va bakom läktaren o lät så flera hästar blev rädda, min blev galen, ja skulle precis sitta av o hade tagit ur fötterna ur stigbyglarna o allting så fick han ryck o sprang o hoppa o hadde sig, men ja satt kvar haha! 



PUSS


Kommentarer
Postat av: Matte

Sötnos =)

2009-09-16 @ 13:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0