hemgång

Hej min vän!
Nu är de snart hemgång för min del, ska bli skönt! Måste förbi Ica Maxi o köpa tvättmedel för ikväll ska de tvättas som aldrig förr, haha! Ska möta Li hemma hos mig om 25 min så dags att skynda sig lite nu! När Li har åkt hem kommer Mika över, ska hjälpa henne att färga håret ännu mörkare än va hon redan gjort! Ja vill oxå, gud ja har tänkt tanken i säkert ett år nu att de vore kul att testa mörkt hår, har varit blond o blåögd hela mitt liv, kanske vorde kul me något nytt, haha! Men men vi får väl se när den dagen kommer! Alla färgar ju håret mörkt just nu o alla blir så fina i de. Både Mika o min syster har färgat riktigt mörkt nu o de är galet snyggt!

Jaja vi hörs senare! Nu måste ja skynda hemåt!
Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du någon piercing? =)



http://musicrecord.blogg.se

2009-09-23 @ 20:08:38
Postat av: Sofie

En i naveln ;)

2009-09-23 @ 22:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0