Lorna Bliss/Britney Spears

Lorna Bliss har lagt ner närmare 1,8 miljoner kronor på att efterlikna stjärnan Britney Spears, hon rakade till och med av sig håret när Brittan gjorde de! 
"Det är mitt jobb att göra det Britney gör, och jag har imiterat henne så länge så det känns nästa som att vi har en spirituell kontakt, säger Lorna Bliss till Daily Mail."
"När jag såg den första skalliga fläcken i spegeln så ville jag sluta eftersom det såg så hemskt ut, men jag var tvungen att fortsätta tills allt var borta. Min mamma grät när hon såg det, säger Lorna Bliss till Daily Mail."
Haha vilken galen kvinna!

På vilka bilder tror ni de är den riktiga Britney o vilka är de Lorna? Gissa så skriver ja rätta svaren imorn!




Nu har min bebbi varit så duktig hela dagen så nu är de hemgång för oss! Hörs ikväll, min älskade vän Li kommer över, måste ju få säga hejdå till henne me innan ja åker!!
PUSS PUSS
 


Kommentarer
Postat av: Anna

Fejk, Brittan, brittan, Fejk, Fejk

2009-09-03 @ 10:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0