NattiNatti

Hej min vän!
Ojoj så trött ja är nu, de va en hel del bra på idol idag, men tyvärr ingen som man la på minnet. Vi får väl se om de blir bättre imorn =) Va mysigt att träffa syster o mamma i alla fall igen, thihi!

Va me Madde på en visning i kärrdal idag me, helt okej lägenhet som säkert kan bli hur bra som helst! Men fundera så du inte gör något förhastat innan bara!
Här är lite bilder som ja tog idag på lunchen när ja o Joppe va ute o myste i varma höst solen =) Sen några bilder från sköna sovstunder på jobbet =P

    
  

Imorn är de redan torsdag, guuuud så underbart de är när veckorna går fort, Love it! Imorn kommer min älskade underbara vän Li till mig efter middagen som vanligt, hihi. Våra torsdagar är de bästa o ser alltid fram emot att träffa min lille vän, love love love helt enkelt, haha! Imorn kommer K hem igen me, de ska bli mys. Vi ska åka upp till stugan i helgen, i Dalarna. Ska bli skönt att bara vara vi o få tid för varandra, jätte vikitgt!

Nej nu är de dags att sova! NattiNatti o Puss o Kram från oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0