Olika språk me tecken

Här står de "Kärleken övervinner allt så låt oss besegras av kärleken" ¨på olika spårk som skrivs me tecken. Tänk er de här som Victorias tatuering, alltså att man vänder de lodräta... Va tror ni om de?

(Grekiska) Κατακτά αγάπη όλα, επιτρέψτε μας να ηττηθεί από την αγάπη

(Hindiska) प्यार जय पाए सभी चलो, हमें प्यार से हार हो

(Thailändska) ทั้งหมดแจ้งให้เราตกไปด้วยความรัก
                    
     האהבה מנצחת כל, תן לנו להיות מובס על ידי אהבה (Hebreiska) 


(Japanska) 愛に打ち勝つ、すべて私たちの愛によって敗北させる

(Kinesiska) 愛情征服一切,讓我們擊敗愛

Eller så hittar man bara en snygg vanlig text o sätter den någon annan stans, hmm de här måste tänkas över. Hjälp mig! haha! Sen vet man ju inte hur mkt man kan lita på de här som ja hittat, men typ i alla fall =P

De Victoria har på sin rygg sägs sak betyda "Jag är min älskades och min älskade är min" vilket är jätte fint de me! Hennes tecken är frånn hebreiskan. Hmm nä nu ska ja hem till Joppe o fortsätta spana på detta, haha!

Kommentarer
Postat av: Sonja

Ja tycker du ska skriva de i nacken så som Victoria, men de är snyggt de andra du säger me.. Svårt de där. Ja tycker i alla fall grekiskan eller hindiskan va finast om du ska ha sånt! Snälla gör inte kina de har ju alla!

2009-09-23 @ 12:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0