Söndag kväll

Hej min vän!
Denna helg har gått lika fort som vanligt. I fredags va ja hemma hos mamma o pappa, käka gott o kolla på Idol. Massa mys. Senare träffade ja Li, min underbara sötnos, vi busade runt på byn =P hahha Lördagen blev shopping i stan me syster, ja hittade ett par skor, en polotröja o leggings =) senare körde ja mamma o pappa till väsby, de skulle på fest, sen kom Li över igen för att han en mys kväll me popcorn o chips o godis, thihi sen åkte vi o hämta mina föräldrar senare o åkte runt lite o snacka en hel del o hade de hur kul som helst! Idag har ja varit på stinsen me mamma o kollat massa skor, men hitta ja några..Nej.. suck! Så de blev bara lite skrap grejer som ja ska sätta mig me någondag. Fotoalbum är så kul att göra =) Thihi! 
Nu ska ja hem till mamma o pappa o kolla Top Model o sen ensam mamma söker.

Föresten va tycker ni om min nya blogg? Visst vart den söt =) Thihi!
Min hemliga vän har hjälpt mig, mycket mycket hemligt! hahah men visst är han duktig?! Tusan tack hundra ggr om!

Hörs mer imorn!
Puss o Kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den vart verkligen super fin :D :D

Jag vet vem den hemlige är :p Woohoo ;)



Puss på dig min älskade KOTTE <3

2009-09-27 @ 22:02:09
Postat av: Matte

fin blogg! Typiskt dig me kaffelatte färger! haha du o brunt o beige, haha söt! Men fint blev de!

2009-09-28 @ 10:03:02
Postat av: Anonym

gaaalet snyggt av den hemliga vännen =P haha ja vill oxå ha en hemlig vän!

2009-09-30 @ 08:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0