Söndag kväll

Hej sötnos!

Nu är ja hemma från dalarna igen, ojoj denna helg har gått helt galet fort, men men va ska man göra. Satt o prata me mamma om va ja skulle göra närmaste tiden, denna helg blir de ut me jobbet, shoppa me syster o sen träffa gamla vänner, nästa helg är ja helt ledig, helgen efter de ska ja o Linnea till Göteborg, helgen efter de är de AIK-Hammarby o ja o syster ska bjuda pappa på de... Sen är de NOVEMBER! Hahha HALLÅ?! Vart tog hösten vägen, den bara sprang iväg, haha helt galet. Men men så är de, snart kommer snön o så ska man börja skrapa rutorna o ja vet inte allt! Suck, men om man tänker så här, snart är de sommar igen =) om 6 månader kommer våren, snön smälter, knopparna börjar komma fram på buskar o träd, mm underbart =)

Vill ni se lite bilder från helgen?
      
 


Haha ja prata nyss me min älskade Li i telefon, hon är bara världens bästa! Hon får mig alltid på så bra humör, o hon får mig alltid att skratta =) tack för att du finns älsko! Va skulle ja göra utan dig! Love love love!!!! Vi har bokat om våra torsdagar till onsdagar nu, haha ändringar i schemat helt enkelt! Ändrar du dig ändrar ja mig raring! Thihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0