Nagelfix o utbildningssökande =)

Igår va de ju nagelfix kl 15.15 Oj va kul vi hade o ja fick special vård, fick två teknologer som satt o fila o la på material, Sofie o Sofia =) Underbara tjejer o ni gjorde ett fantastiskt jobb, lika nöjd varje gång! Tack!
Fick tyvärr veta att Sofie ska sluta hos Karin, vilket ja kanske förstår, de är inge som blir kvar där länge, de är lite fel på "ledningen" om ja förstått de rätt. Hon ska i alla fall flytta till Täbys Nagelsalong http://www.studioava.se/ 
Tyvärr är de en hel del pengar som går till naglar o om ja nu ska börja plugga kommer ja absolut inte ha råd me detta dyra nöje =P haha så vi får väl se hur länge de blir kvar! Haha! Ska hålla kontakten me Sofie i alla fall vilket som! 
En annan rolig sak som ja fick veta igår är att Sofie o hennes pojk förlovade sig förra veckan!! Graaattis ännu en gång! O vilken ring! Den ska vi inte prata om, haha, o den va ju inte i de billigaste direkt heller =P Men har man en rik karl så har man, hahah! Jätte fin ring i alla fall!

 

Idag ska ja söka till skolan ja ska börja på! Spääännande =D Sen får ja gå o vänta o vänta o vänta tills svaret kommer om ja kom in eller inte! Så nu får ni hålla tummarna allihopa!
Men så fick ja reda på en annan sak... Hon som ja vikarierar för på FVB ska tydligen komma tillbaka i Maj 2010, o mitt vikariat går ut December 2009, hmm hur ska de gå ihop hade de tänkt? Så ja maila min chef o fråga va som händer o va som är tänkt för mig egentligen. Så nu får vi se va de blir för svar på de.

Egentligen vore de bättre om ja fick jobba kvar till Augusti, då får ja hela de halvåret på mig att spara mer pengar o betala av allt som ja vill betala av o hej o hå innan ja börjar skolan. K o ja kanske hittar ett billigare boende så vi spar pengar på de sättet me, så egentligen kanske man ska ta chansen att jobba kvar, för pengarnas skull. Men då skjuts mina framtidsplaner me barn o allting upp 6 månader till =P O de är ju mindre kul, men ekonomin är jätte viktig så de går ju före så klart. Barn o jobb o utbildning hinner ja me, bara de inte blir för sent helt enkelt. Jaja vi får se, får vänta svar från chefen sen betämmer ja mig hur ja vill göra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0