Varför?

Varför har du inte sagt något? Varför har du inte berättat att du mått så dåligt? Va va de egentligen som hände med dig? Varför blev allt som de blev? Vem gjorde dig illa? Ja har så mkt frågor som jag aldrig kommer få svar på. Känner ett sånt tomrum, känner mig så förvirrad, vet inte vad ja ska säga. Vet inte vem ja ska prata me.. Hur kunde de här hända? Varför? 

Din tid här på jorden va inte slut redan? Varför lämnade du oss just nu?
Hoppas du mår bättre o får de bättre där du är nu i alla fall. Du kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta o de vet du. O de som hände, ja vet att de inte va du, ja vet att de va någonting annat som fick dig att göra som du gjorde. Är bara så ledsen att du inte kunde prata me mig o berätta va som va fel. Om ja hade fått hjälpa dig kanske du hade varit i livet idag!? Finner inga ord bara en stor saknad...



♥ 14 Februari 1988 - 24 September 2009 ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Min lilla älskling det är bara att komma till mig om du behöver lätta på ditt hjärta. Det vet du kotte :)

Love love love <3

2009-09-26 @ 01:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0